Friday, October 19, 2007

Snart avresa, packning pågår

Hej,
Välkomna till min blogg, där jag tänkt att försöka publicera lite tankar och upplevelser från min tid i Vancouver.

Packningen pågår för fullt just, även fast avresa från Sverige inte är förrens på Söndag morgon. Men innan dess ska en elitseriefinal i orientering avverkas i Enköping imorgon. Direkt efter den drar jag vidare till Arlanda hotellby för inkvartering en natt, innan flyget västerut lyfter 08.00 på söndag morgon. Så ikväll är sista kvällen i Dalarna för en tid framåt.
Resan går från Arlanda, med byte i London till flyget som ska ta mig till min nya hemstad. Beräknad ankomsttid där är 15.15 lokal tid och jag får äntligen återse min käresta igen.
Appropå packning, jag är ju inte ens i närheten av att få ihop de 46kg man får ha med sig, vad har jag missat att packa egentligen?

Så ser planerna de närmaste dagarna ut. Inte långt kvar till avresa, Äntligen!

4 comments:

Per said...

Fan vad snygg sida! Hoppas du får det kul i Vancouver och vinner imorgon! Själv är jag hemma och hostar snor, illa illa.

Lofas said...

hehe, blev lite inspererad av dig.. Kanske ändrar den lite om jag får tid.. Tråkigt med förklyning..

Anonymous said...

Om man ska tro på flygplatsvakten i London hade du inte glömt nåt i alla fall - snarare tvärtom...

Anonymous said...

lycka till i Kanada och hälsa petra


/kusin mathilda